Leveransvillkor

Alla beställningar packas och skickas från måndag till fredag ​​(exklusive helgdagar). Beställningar skickas normalt inom två arbetsdagar från mottagandet av beställningen.
Vi kommer att leverera de varor du beställer till den adress du anger till oss när du gör din beställning. Det är ditt ansvar att se till att leveransadressen du ger oss är korrekt och korrekt.
Alla beställningar skickas med ett spårningsnummer från Sverige. Leveranspriserna beräknas automatiskt vid kassan och varierar mellan 10-20 €.
Leveranstid: 1-4 veckor.
Om varorna vi levererar inte är vad du beställde eller är skadade eller defekta eller om leveransen är av felaktig mängd, ska vi sträva efter att ersätta leveransen så snart som möjligt. Vi har dock inget ansvar gentemot dig om du inte meddelar oss via e-post om problemet inom 7 arbetsdagar från mottagandet av leveransen av varorna i fråga.
Felaktiga beställningar
När du får din beställning från oss och du identifierar att den är felaktig i alla fall, vänligen kontakta oss inom 24 timmar efter mottagandet av din beställning för att ge oss råd så att vi kan göra lämpliga arrangemang för utbyte, retur eller återbetalning.
Tänk också på att förseningar i leveransen av din beställning kan inträffa på grund av helgdagar eller eventuella industriella tvister som upplevs av sändningsföretaget eller våra frakt- och kurirföretag och sådana förseningar ligger utanför vår kontroll.
Rätten att avbryta finns inte för
följande kontrakt:

  • Kontrakt för leverans av varor som kan försämras eller löpa ut snabbt.
  • Kontrakt för leverans av förseglade varor som av hälsoskydd eller hygieniska skäl inte är lämpliga att returnera och var otätade efter leverans.

Se sidan Rätt att avbryta för mer information.